علمي , آموزشی

علمي , آموزشی

گوناگون

 

 

روش غيرمستقيم

روش غيرمستقيم
دكتر جان گري
زن راه ديگري نيز براي سرخلق آوردن مرد دارد. او براي كمك به مرد تا دنده را از بي‌علاقگي به س ک س به علاقمندي به آن عوض كند، مي‌تواند روش صريح و در عين حال غيرمستقيمي را در پيش گيرد. در واقع، وقتي مرد به درخواستتان براي س ک س پاسخ منفي مي‌دهد، برايش خيلي مشكل مي‌شود كه تغيير عقيده بدهد.
همان طور كه اشاره شد زن درست عكس اين حالت است. وقتي زن فرصت نه گفتن مي‌يابد و درباره‌ي احساسش حرف مي‌زند، چه بسا شروع به برانگيخته شدن كند و كشف نمايد كه تغيير عقيده داده و س ک س مي‌خواهد.
مرد خيلي فرق مي‌كند. او كه مي‌گويد س ک س نمي‌خواهد، تغييرناپذيري رأيش تا حدي شبيه چيزي است كه روي سنگ حك كنند. برگشتن از آنچه گفته برايش سخت است؛‌ و وقتي زن به س ک س اصرار ورزد، احساس مي‌كند دارد تحت كنترل قرار مي‌گيرد و به آن مجبور مي‌شود.
زن با شروع س ک س به طريق غيرمستقيم به مرد فرصت مي‌دهد در سكوت بر مقاومت خود در برابر س ک س فائق آيد و در صورت امكان برانگيخته شود. در اين حالت، اگر مرد سر خلق هم باشد و نياز به زمان براي تحريك شدن نداشته باشد، باز هم از پيام‌رساني غيرمستقيم همسرش سپاس‌‌گزار مي‌شود. اين پيام‌ها شروع س ک س را براي مرد حقيقتاً آسان‌تر مي‌سازند.
پيام‌هاي غيرمستقيم علامت‌هاي شخصي‌اي‌اند كه ممكن است بنا به احساس و سليقه‌ي زنان با هم فرق كنند. در اينجا، بيشتر منظور من ارائه ي چند روش است كه با به كار گيري آن‌ها زن مي‌تواند پيام جنسي بفرستد. خاص‌ترين اين نوع علامات در آنچه زن به هنگام خواب مي‌پوشد جلوه‌گر مي‌شود. تعابيري كه زير هر علامت مي‌آورم براي بسياري از زنان صادق است؛ ولي مسلماً هر زني يكتا و منحصر به فرد بوده و مي‌تواند الگوي خاص خود را داشته باشد.

بند يا كش جوراب سياه‌رنگ
با پوشيدن بند يا كش جوراب سياه‌رنگ زن علامت واضحي مي‌فرستد مبني بر اين كه س ک س مي‌خواهد. يك لباس بدن‌نماي ابريشمي سياه مي‌گويد كه او مي‌داند چه مي‌خواهد: نه تنها س ک س مي‌خواهد، بلكه تشنه‌ي آن است.

ساتن سفيد ابريشمي
وقتي زن ساتن سفيد ابريشمي مي‌پوشد، خواهان س ک سي عاشقانه، آرام و پراحساس است. خواهشش از مرد اين است كه آرام به پيش رود و ملايم و پرمحبت باشد.

ساتن يا تور صورتي
پوشيدن لباس زير ساتن يا تور صورتي به معناي شور عصيانگر است. زن مي‌خواهد قدرت وحشيانه‌ي مرد را احساس كند و تسليم عشق حريصانه‌اش شود. شهوت عميق‌تري در وجود زن انتظار شعله‌ور شدن را مي‌كشد. او مي‌خواهد كشتي چوبي‌اي در درياي طوفان‌زده‌ي شهوت مرد باشد.

عطر و رايحه‌هاي تحريك‌كننده
استفاده از عطر شايد به اين منظور است كه زن مي‌خواهد تنفس شود و به روش حسي‌اي بوئيده شود . عطر تحريك كننده‌ي زن يا رايحه‌ي خوش‌بوي او بسياري از مردان را پر شهوت‌تر كرده و افسار رفتارشان را شل مي‌كند؛ اما، اين خواست زن نيست. زن كنترل مرد بر شهوت و آهستگي س ک س را مي‌خواهد. شوهر بايد طعم هر مرحله را بچشد، گاهاً مكث كند و دوباره حركات قبلي را تكرار كند؛‌ و سپس، به مرحله‌ي بعدي برانگيختگي و لذت‌بخشيدن به زن گام بگذارد.

سينه‌بند و شورت سياه
وقتي سينه‌بند و شورت سياه مي‌پوشد، مي‌خواهد وسوسه‌انگيز و تحريك‌كننده باشد. احتمالاً در اين وضع، بيش از وضع معمول حالت تهاجمي دارد. اگرچه با قوت شروع مي‌كند؛ ولي به طور دروني خواهان آن است كه مردش با او برقصد. سرانجام نيز كه خود را رها مي‌سازد و به عشق همسر تسليم مي‌شود، دوست دارد مرد شهوتش را كنترل شده پيش برد.

لباس خواب كوتاه و گشاد، بدون شورت
تي‌شرت زنانه‌ي كوتاه كتاني كه با شورت سِت باشد يا لباس خواب كوتاه گشاد بدون شورت مي‌رساند كه زن نياز به پيش‌نوازش زيادي ندارد. اين كه آمادگي ارگاسم را دارد يا خير، معلوم نيست. او بيشتر خواهان هم‌آغوشي و نزديكي به همسرش است و آميزش جنسي را نيز به اين منظور مي‌خواهد.

عريان رفتن به رخت‌خواب
وقتي عريان به رخت‌خواب مي‌رود، در جست‌وجوي اين است كه پس از شروع س ک س جسمش چه نوع س ک سي را مي‌طلبد. شايد هم اين را مي‌رساند كه صرفاً آماده‌ي هر آنچه رخ دهد است.

گوشواره‌ و جواهرات
زن احساس زيبايي‌اش را با پوشيدن گوشواره يا جواهرات ديگر نشان مي‌دهد. دوست دارد با بوسه‌هاي فراوان سخت دوست داشته شود. چه‌بسا خواهان س ک سي بي‌شتاب باشد. در اين حالت، مرد بايد به خاطر داشته باشد بارها به او بگويد كه چقدر زيباست.

فلانل كتاني كهنه
واضح است كه فلانل كتاني كهنه سرخلق نبودن و عدم آمادگي زن را مي‌رساند. حال، زمان خوبي براي در آغوش گرفتن است. مرد مي‌تواند به سادگي به زن نزديك شده و رفتاري پرمحبت و مهربان داشته باشد، بدون آن كه پاي س ک س را به ميان كشد




ادامه مطلب

سه شنبه 25 بهمن 1390برچسب:,

|
 

امید وارم از مطالب ارائه شده در این وبلاگ موجبات رضایت شما را فراهم نماید ولحظات خوب با نشاطی را در کنار همدیگر سپری نماییم وتجربه ی خوبی دریافت نماییم .ارادتمند شما

 
 

لینک دوستان

سرور مجازی

وب من

سرور مجازی

هاست لینوکس

علمی آموزشی

حمل ماینر از چین به ایران

حمل از چین

پاسور طلا

الوقلیون

 

مطالب قبلی

10 موضوع گفتگو با عشقتان وقتی حرفی ندارین

10حقیقت جالب وافسانه ای در باره قطب شمال

جملات الهام بخش برای رندگی

تصاویر کمتر ئیئه شده از ایران

20جمله الهام بخش

جملات الهام بخش 3

جملات الهام بخش زندگی

جملات الهام بخش

اصول شیک پوشی

100حقیقت در زندگی که به دردمون میخوره

جملاتی که به ذهنتان آرامش می بخشد

23راه عملی برای کاهش وزن بدون رژیم

با ترفندهای یک کدبانوی کامل آشنا شوید

12 نکته را برای پیشگیری از سرطان جدی بگیرید

میوه های تقویت کننده نیروی جنسی را بشناسید!

رفتارهای غلط زن و مرد در روابط زناشویی

راز لاغری و لاغر ماندن برخی از افراد چیست؟

جملات زیبا وآموزنده

 

نویسندگان

محمود

 

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان علمي و آدرس fararooz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





لینک دوستان

اشعار شاعران

جی تی ای من

لیوان همزن شگفت انگیز

مرجع دانلود سریال

دانلود کتابها و جزوات و پایان نامه های کارشناسی رشته ی حسابداری

کسب درآمد اینترنتی ماهیانه 300 هزار تومن با مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و کاملا قانونی و مطمئن

جنون نه عشق

ردیاب خودرو

 

امکانات

RSS 2.0

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 136
بازدید کل : 85511
تعداد مطالب : 243
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1